sport-tisdag

Jahopp. För att summera denna kväll: 
LHC vann med 1-0 mot Färjestad.......(Färjestad har visst inte tagit en enda 3poängare än......Oj oj) Det var dock ingen höjdar match, LHC gjorde enda målet efter typ 30 sekunder. Sen hände inget mer.
Men sen har det ju också varit fotboll såklart. Och Sverige är nu med i EM. Toppen. Jag är ju egentligen ingen fotbollsfantast, men tycker ändå att EM och VM är väldigt trevligt och spännande att titta på, så det är ju kul att det blir av i sommar!

Nu är Lukas iväg och spelar säsongens första fotbollsmatch med hans skollag. Och jag måste säga att jag gillar det inte! Jag har sett en enda match, och just den matchen fick Lukas otroligt mycket stryk på plan, vid ett tillfälle trodde jag (nästan) att han brutit nacken. Så efter den matchen sitter jag bara och oroar mig för att han ska skada sig eller nåt. Så går det när man har en katastrof inställd hjärna. Jag borde använda min fantasi till nåt vettigt istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0