träningsvärk = aj aj aj

Det har varit en bra helg!
I fredags tränade jag för första gången på flera månader, tog det lite lugnt för att jag fortfarande inte mår riktigt 100% men det gick faktiskt över förväntan och träningsvärken jag har nu är enorm trots att jag tyckte att jag tog det väldigt lugnt. 
Efter träningen mötte jag upp Lukas, han fixade en iphone bland annat. Kul för honom.... Inte alls avundsjuk.....
På kvällen var det tjejmiddag följt av ladies night. En trevlig kväll som avslutades på Sliver o Harrys.

Igår var jag ett med soffan hela dagen lång. Tittade på massa strunt på tv, lite hockey, en hel del Castle (BÄSTA serien just nu. Titta på den ni som gillar lite måbra tv). Det var en skön lördag, trots att den inte var så händelserik.

Denna dagen har inte varit så mycket annorlunda. Började dagen med att titta lite Emil i Lönneberga som gick på TV. Sen har vi varit otroligt sociala, legat i varsin ände av soffan och spelat wordfeud med varandra.
En liten promenad i det sköna höstvädret och lite telefonsnack med Martina har jag också hunnit med, sen har det inte hänt mycket mer.

Känner mig i alla fall uppvilad och redo för en ny vecka med nya måsten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0