Trevlig helg med mami och papi

Så var det söndag och ännu en helg är förbi.
Har haft det väldigt mysigt med mamma och pappa här. I fredags hann vi inte med så mycket. Vi lagade vi lite god middag, kollad lite fotboll och idol. Dagen efter gick vi en sväng på stan och åt lite god lunch. Sen gick vi hem till Lukas pappa och fikade lite. På kvällen lagade mamma potatisgratäng och fläskfilé...mmm vad gott. Imorse åkte vi på loppis (såklart). Sen fikade vi lite och sen åkte dom hem..
Alltid mysigt att ha dom här, och alltid lika tomt och lite sorgset när dom åkt.

I eftermiddag har jag legat på soffan och läst. Jättetrevligt faktiskt, jag var på riktigt läshumör plus att boken jag läser är väldigt spännande (Utan ett ord). Nu ska jag nog ta en dusch och ha lite hemmaspa innan jag hoppar i pyjamasen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0