woaps.......

Insåg precis att sista anmälningsdag för kurser i vår har passerat......... Har varit alldeles för tankspridd och knappt insett att det är dags.
Det positiva med detta är att jag egentligen faktiskt inte vill plugga i vår, utan jag vill ju jobba. Detta gör ju att jag verkligen måste se till att hitta ett jobb.
Det negativa är att jag redan börjat kolla på jobb och.......*trumvirvel* Det finns inga!!
Det finns verkligen inga jobb till beteendevetare i hela östergötland.
Så..
Jag får försöka se det positiva i situationen. Jag får ligga i nu och skaffa mig ett jobb. Det är dessvärre lättare sagt än gjort. Jag hade bara velat ha en kurs i vår som garanti på att jag fortfarande kommer få in pengar på kontot.

Suck. Orkar inte ens få panik över det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0