allt o inget

Idag är första dagen på en jobbig och kämpig höst, men som förhoppningsvis har ett positivt resultat. Jag är redo. Bring it on. (Bra film som jag borde se snart igen kom jag på nu)

Idag känns det faktiskt som en höstdag. Fint men likaväl som höst. Jag hade till och med min stora sjal/halsduk när jag gick ut i morse, lite överdrivet kanske men ändå :) Men det känns bra. Det ska bli mysigt med alla fina färger på träden och alla mysiga hemmakvällar. Och det blir lite trevliga trippar i höst också. Först på tur är stockholm och bröllop om 2 veckor, sen blir det stockholm igen och hälsa på maria och micke, sen måste jag ju till varberg titta på lilla Lou igen (Carins söta bebis) och snart firar jag och Lukken 5 år och då måste vi ju hitta på nåt trevligt också.
Det blir kanoners.

Nu väntar jag på att Ant ska komma hit och fika. Han flyttar till Stockholm på fredag, Inte okej!


Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0