and I´m back in the game!

Ett litet citat från en stor film...

























Det gäller i alla fall mig idag. Jag har nu tillfrisknat till 75% skulle jag väl kunna säga.Voltarenen verkar ha gjort susen. I alla fall mot nackontet och yrseln verkar vara på väg bort den med...(Peppar peppar....)
Med andra ord är det skola skola skola som gäller. Det känns skönt att sätta igång och göra nåt vettigt, men jag fick en rejäl ångest igår när jag insåg hur efter jag låg och hur MYCKET jag nu har att göra på VÄLDIGT kort tid.......

Men. Skam den som ger sig. Jag ska ligga i och försöka fixa detta..

Senare idag kommer en uppdatering på svampfronten. Men just nu blir det plugg.

PS. Glädjetjut rakt ut idag vid frukosten då 2 av 3 experter på nyhetsmorgon tippade guldet till LHC i år..... Åh. Låt det vara sant. DS


Kommentarer
Postat av: Yster

Det är inte sant.

2011-09-13 @ 18:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0