Äntligen

Äntligen fick jag vakna feberfri. Har i och för sig bara haft feber i två dagar, men det handlar mer om att jag vaknar upp till en dag som är bättre än dagen innan, för nu har detta pågått i flera veckor och jag har hela tiden blivit sämre, men idag är det på väg i rätt riktning i alla fall. GÖTT. Idag har jag istället väldigt ont i nacken igen. Suck. Men ingen feber i alla fall och det är alltid nåt. Har firat detta med att ta på mig riktiga kläder idag, inte bara mysbrallor o slappetröjor.

Med andra ord kan jag ta tag i skolan igen och det känns bra. Inte kul att halka efter det första man gör. Så nu ska jag få i mig lite mat och sedan ska jag försöka fokusera på skolan ett tag.

hej då på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0