den där blennow alltså.

Det räcker med ett ord för att beskriva Annika: fantastisk! Hon är ju bara den sötaste o snällaste alltså.

Just nu är hon i Linköping o hälsar på en vän. Egentligen skulle jag festat med dom ikväll, men mitt tillstånd är ju som sagt labilt, så jag kunde ju tyvärr inte göra det.
Helt plötsligt plingade det på dörren och det var Annika som kom hit på överraskningsvisit :) :) Bara det var ju fantastiskt, men det gulligaste var att hon hade med sig en "krya-på-dig-påse". I den fann jag en cola, godis, glass, blåbärssoppa och en skvallertidning. Alltså, har ni hört nåt gulligare? Hon är så omtänksam min vän. Jag blev otroligt glad. Men trevligast var det ändå att få träffa henne. Imorgon får jag träffa henne en liten längre stund, det ska bli himlans trevligt.


Bästa Blennow o jag.

Mitt tillstånd annars känns helt okej just nu, tog voltaren för en stund sedan och den verkar hjälpa....? Jag vet inte, vågar inte uttala mig för mycket om hur det hjälper i det långa loppet än.

Det är i alla fall en lugn dag med andra ord, vi har ett maraton med prison break och nu blir det nog snart en film.
Ha en fantastisk lördagkväll allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0