El stockholmo, denna helgen med.


Om en timme åker vi till Stockholm och hälsar på Maria och Micke! Skitkul ska det bli, dock är jag inte sugen på en bussresa just nu. Men, det tar ju inte allt för lång tid så det ska nog gå bra.

Jag får nog åka till Stockholm varje helg i höst känns det som. Nu bor ju halva min bekantskapskrets där uppe så det är många man vill träffa och hälsa på. Men Maria och Micke flyttar ju snart till en helt annan världsdel (Umeå), så det gällde att passa på att träffa dom innan dess.
Ikväll ska vi till Gröna Lund och titta på Veronica Maggio. Sen får vi se vad som händer resten av helgen.




Jag och Maria förra sommaren, mitt uppe i B-uppsatts firandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0