funderingar

Är det någon som kan förklara för mig hur The Ark tänkte när dom beslutar sig för att splittras och sedan är, det sista dom gör, en aaaaasssssssss ssstööööööööörrrrriiiiiiiiiiiiiggggggg reklam som man bara vill spy när man hör den för 50 miljonte gången. Är det verkligen så man vill avsluta sin karriär?
Jag blir varken sugen på att panta mera eller på att köpa the arks senaste platta det är ett som är säkert.


Bild lånad härifrån

För övrigt har jag tagit mig utanför dörren för första gången sedan i söndags, det gick ganska bra ändå men nu känner jag mig väldigt svag och orkeslös och yr igen. Så imorgon ska jag boka tid hos läkaren, det skriver jag här så att jag verkligen gör det, för nu har jag sagt detta i en vecka och fortfarande inte gjort det.
Så. Imorgon, läkare, jepp. Skitkul ska det bli.

Jag bara tackar gud för att jag har en sån fin och omtänksam pojkvän som verkligen passar upp på mig och tar hand om mig i allt detta. Han är bra fin min Lukas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0