great news!!

Hallåå.. Jag har fantastiska nyheter till er alla (och speciellt till er som bott i Norge och vet vad jag pratar om).

Pops har kommit till Sverige!!!


Jag har provsmakat och kan säga att det är mycket likt. Inte på pricken, men likväl Pops. Det är en underbar nyhet tycker jag. Får mig att tänka på när jag och Ingela köpte med oss varsin en o en halv liters cola och varsin påse pops hem efter jobbet. Och levde på toast. Det var tider det :) Rettikoppen blev det en del med. Det kan också få komma till Sverige om det vill.

Idag har jag hållt mitt löfte och pratat med min vårdcentral. Hon pratade om hjärnhinneinflammation men trodde inte att jag har det och det är ju bra nyheter. Testet för detta är om man kan sätta hakan mot bröstet, och det kan jag. (Det har jag testat några gånger under dagen nu för att se så att det verkligen bara inte var en tillfällighet ;) )

Men, hon tänkte nån slags muskelinflammation /virus, ja, jag vet inte riktigt. Men jag har i alla fall promenerat till Apoteket och köpt Voltaren som jag ska kurera mig med nu.
Så kan inte ni alla bara hålla tummarna för mig och att detta hjälper??! Plajsi, som Kristoffer hade sagt (Världens bästa hotell)
Annars måste jag höra av mig nästa vecka igen. Men tiden börjar rinna ut nu för nästa helg ska vi till Stockholm på bröllop och då MÅSTE jag vara bra. Och innan dess måste jag vara frisk nog att ta mig ner på stan och köpa skor.

Nog om min sjukdom.
Dessvärre händer det inte mycket mer i mitt liv förutom det. Så det innebär även slutet på detta inlägg.
Hej då




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Nej nu får det vara nog!

Se till att bli frisk nu genast!

Om du inte är bättre på måndag så ringer du vct igen och kräver en tid för provtagning.



Kryapådejkramar!!!

2011-09-09 @ 16:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0