igår var en bra dag

Puh! Igår var en aktiv dag för mig som knappt lämnat hemmet eller soffan på 3 veckor.
Först gick jag på promenad med Malin runt Stångån, jättehärligt var det. Nu känner jag att det är riktigt trevligt med höst faktiskt.
Sen åkte jag och Lukken till NetonNet, det tog ca 50 år för oss att ta oss dit pga allt vägarbete (HATA vägarbete). Väl där köpte jag min nya fina mobil (jaaaaa), sen tog vi med oss lite mat från Max hem och stressåt innan vi cyklade till David och kollade på årets första hockeymatch.
Och tack o lov blev det seger tillslut, hade vi förlorat mot Brynäs hade jag nog seriöst ifrågasatt ifall det verkligen blir en bra säsong detta.

Men. Ny mobil nu alltså. Massor att upptäcka, och dessvärre inte mycket jag förstår. Lyckades fixa så att mina uppdateringar till internet försvann, så nu har jag mailat glocalnet och bett om nya. Hoppas att jag är smart nog att fixa det denna gång och inte raderar dom igen. Jag tycker alltid att det är lite jobbigt med nya telefoner som man inte förstår sig på. Till exempel så tar det evigheter för mig att skicka ett sms för att jag inte är van vid touch... Men. Jag ska väl lära mig tillslut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0