lika fattig som igår?

Jag blev ingen miljonär idag..Tänkte att jag tar det nästa vecka istället...

Men, det har hänt en del idag ändå. Plugga lite på förmiddagen sedan åkte jag till skolan o kopierade lite, sedan åkte jag och Lukas till sjukhuset och hälsade på Lukas mormor. Efter det har vi tvättat lite.

Och en sak förstår jag inte. Vi hade bokat tvätt till kl 21, hade en klar tvätt i maskinen och en i tumlaren, och när vi kommer ner och ska slänga i en ny, då har någon lagt ut våra grejer ur maskinen och stoppat i sina???? Vem gör så?? Om dom såg att någon tvättade borde man väl kolla kalendern tycker man ju.
Blev ASIRRITERAD. Och ja, jag har PMS.

Nu har vi i alla fall ätit asgod mat, pasta och lax- & ädelostsås och nu vill jag helst av allt bara spela wordfeud.
Imorgon har vi en ny tvättid, hoppas jag får ha den för mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0