lördag idag

Så redo för att det ska bli måndag och slut på Lukas fadderskap nu!!! Det är jättekul att han tar hand om de nya nollorna och hittar på massa skoj, men det är skittråkigt för mig som är ensam hemma varenda dag och kväll. Särskilt nu när jag har typ 2 hela vänner kvar i Linköping, så jag är ju inte överaktiv direkt. Imorgon ska jag i alla fall träffa Marielle, det ska bli KUL. Det var allt för längesedan (som vanligt).

Idag funderar jag på om jag kanske ska måla lite. Det är ju bara inte så jättekul för att jag är så dåligt och det blir aldrig det konstverk jag hoppats på... Men jag försöker se det som att det är helt okej att det blir fult, det är mer lite egenterapi.
Men jag har känt mig lite konstig i huvudet de senaste dagarna, snurrig och blurrig så vi får se om jag orkar.

Jag önskar er en trevlig helg alla vänner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0