Min dag idag.

Sicken härlig morgon!
Jag gick upp astidigt (07:40) och drack morgonkaffe med Lukas innan han stack till skolan. Fastnade framför en tecknad film, Balto hette den och den var jättemysig! Den vill jag se igen. Handlade om en snäll hund (eller var han kanske varg?) som hämtade medicin i snöstorm åt sjuka små barn. Vackert som ni hör :)

Ute är det grått och tråkigt och nu började det regna, men ibland bara jag älskar sånt höstrusk. Det är mysigt när man inte behöver gå ut.
Snart ska jag ner i tvättstugan och slänga in en tvätt om allt går som det ska och ingen fått ett infall idag också. Sen blir det plugg plugg plugg hela dagen lång.

Ikväll ska jag gå på quiz med Petra och dricka öl. Kul!


Lilla Balto


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0