onsdag

Hello.
Sitter och skriver en uppgift till en av mina kurser.. Och motivationen är på NOLL idag. Jag skriver som en kratta. Stackars min gruppkompis. Märks inte att jag läst på universitet i tre år :)

Nåja. Hade en fin start på dagen i alla fall. Väckte Lukas med en mysfrukost uppdukad. Massa tända ljus, kaffe, gröt, frallor juice.. ja allt fanns där. Han kan ju inte göra annat än älska mig! ;) Tycker att det är mysigt med höst i alla fall och man kan göra sånt här.

Och helgen var förstås jättetrevlig. På fredagen var vi på Gröna Lund och lyssnade på Veronica Maggio. Det var BRA! Dagen efter blev det lite shopping, lite hockey, lite bowling, en del öl, en god middag och utgång på det. Härligt! Så helgen gav mig massa energi....

Energi som just nu verkar vara bortblåst? Men den kommer nog tillbaka till mig. I eftermiddag ska jag promenera med Malin. Trevligt! Hoppas vädret blir bättre tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0