Quiz

Ikväll har jag o Petra varit på musikquiz.... Det gick.....skitdåligt :) Jag betraktar ju ändå mig själv som en allvetare (relativt i alla fall) gällande musik, men jag vet inte vad människorna som gör quizen på NH lyssnar på för musik alltså. Eller jo, nu vet jag ju det: konstig musik. Nåja, vi hade jättetrevligt i alla fall! Kul att bara dricka nån öl och snacka lite skit. Det var ju det viktigaste med kvällen!

Nu vill jag bara säga en gång för alla (som om ni inte hört det förr) JAG ÄLSKAR GAVIN DEGRAW! Vi har ju verkligen samma musiksmak jag och han den mannen. För ingenting han gör är dåligt.
Bäst just nu (enligt mig) är denna. Lyssna och njut och dansa lite om ni så vill


Gift dig med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0