redo för bröllop!

Imorgon ska vi till Stockholm på Lukas kusins bröllop. Mycket trevligt, och speciellt nu när jag mår lite bättre.
Så idag har dagen gått ut på att förbereda. Först var vi en sväng på stan och handlade skor till mig och skjorta till Lukas.Sen har jag fixat och donat hela kvällen. Färgat håret, målat naglarna, noppat ögonbryn, skrubbat fötter och kropp osv osv osv osv. Nu känner jag mig väldigt ren och fin. :)

Har fixat internet till mobben nu. Jag vill verkligen rekommendera glocalnet till er alla. Så jäkla bra kundservice alltså. Svarar assnabbt och jag fick ett långt mail med en utförlig beskrivning om exakt vilken knapp jag skulle trycka på för att fixa internetet. Bra för en förvirrad och oteknisk person som jag är.

Nu blir det seeeeen kvällsmat. Lite tacopaj och rött vin som vi tog med oss hem från italien.
Trevlig helg på er mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0