sjuk

oh vad störigt när man skrivit ett inlägg och det raderas sen. Nu orkar jag ju inte skriva allt igen. Men vad ville jag ha sagt?

Jag ville säga att jag är sjuk, har feber och yr i huvudet och är totalt slutkörd. Att det inte är kul att ligga på soffan hela dagen för att jag är understimulerad som det är. 
Men jag hoppas hoppas hoppas att jag mår bättre imorgon. För nu har jag vart yr i huvudet i en vecka så nu orkar jag inte mer.

Sen sa jag också att jag älskar hollywoodfruar och att Gunilla är otroligt underhållande!
Och sen gav jag er ett tips, till er som gillar kolla på skittv och vila hjärncellerna. Tori Spellings program som handlar om henne och hennes man. Jag har faktiskt kommit underfund med att hon kan vara otroligt underhållande!
Men som sagt, tipset går bara till er som gillar allt annat dåligt på tv.

Sen tänkte jag lägga in en bild på detta fantastiska program men nu finns den såklart inte längre. Därför säger jag hej då och god natt till er. Hej dåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0