snart är det fredagsmyyys

Jaaa vad skönt det känns med fredag!
Med tanke på hur jag lever mitt liv nu med distanskurser och allt kanske ni tänker att det inte skiljer sig så mycket mellan vecka och helg för mig, och nej det gör det väl egentligen inte. Men det är känslan. Och jag BEHÖVER inte plugga på helgen heller. Jag ska inte göra det. (Bara lite kanske) Jag ska bara umgås med Lukas och ha det gott.
Ikväll vill jag laga nån god mat och kanske dricka ett glas vin eller två. Egentligen vill jag gå på bio men det går ju inget bra just nu...

Har i alla fall en väldigt härlig fredags känsla i hela kroppen.. Mys!
Kanske borde göra våfflor, det är ju riktigt fredagsaktigt.


Kommentarer
Postat av: Yster

Våfflor och Benny Hill! Det är fredag det :)

2011-09-30 @ 12:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0