yrkesval

Jag stressar ju ihjäl mig över mitt framtida yrkesval. Det är ångest på hög nivå vill jag lova. Därför har jag nu bestämt mig för att satsa på att bli miljonär och ekonomiskt oberoende istället. Så idag har jag lämnat in mina första lottorader haha! 134 miljoner kan man vinna, och jag tackar gärna ja till det.

Då kan man ju göra vad man tycker är kul istället för att behöva ha pressen på att tjäna pengar. Så då skulle jag nog köpa nåt hus i typ Italien eller Frankrike och bygga om till B&B, eller nej! Jag skulle ju leva på att renovera om hus och sälja med vinst (vet knappt hur man håller i en hammare men jag skulle ju ha tid på mig att fundera ut sådant) Eller ha en vinodling. Så skulle jag sitta där i mitt hus på franska landsbygden och måla en liten tavla eller skriva en bok eller nåt sånt.
Fantastico.
Men, vi får väl se hur det går på onsdag först innan jag fortsätter drömma :) Och innan dess har jag faktiskt en uppgift som ska lämnas in, så bäst jag sätter igång.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Lycka till med vinsten!

2011-09-20 @ 15:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0