Äntligen!

Då har jag äntligen lämnat in mina två uppgifter som ska in i morgon. Känns otroligt gött att vara klar tidigare än jag behöver och vad jag hade trott men nu får det bära eller brista. Ögonen har gått i kors de senaste timmarna så jag förväntar mig inte att resultatet blev bra. Och lite sur är jag på mig själv för att jag har gjort precis det som jag inte skulle göra, både igår och idag: pluggat halvhjärtat. Det finns inget värre, att sitta med datorn framför tv:n, inte plugga fullt ut, men inte slappna av fullt ut heller. Det är bara dumt. Bättre att köra hårt i några timmar, och sen koppla av. Men men. Nu behöver jag inte älta dessa uppgifter mer i alla fall, imorgon går jag på den svåraste någonsin...
Ser inte fram emot det!

Men hörrni! Vad roligt att Hellner åkte brallorna av Northug idag. Ren och skär lycka kände jag när han åkte om, där fick han. HAHA.

Nu ska jag nog ta en dusch, hoppa i pyjamasen och titta på nån film innan det blir läggdags för mig.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Skönt när saker som hänger över en blir klara.



Angående skidorna så var det precis som du säger, HAHA! Den sista backen hade jag inte ens orkat gå uppför ;)



Kram på dej!

2012-01-08 @ 23:25:04
Postat av: Yster

Om man följer din blogg behöver man inte kolla på sportnyheterna alls ;) Men skönt med inlämnade uppgifter!

2012-01-09 @ 11:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0