Första dagen 2012...

....och jag har inte gjort många knop! Sitter i soffan och försöker plugga, har en uppgift som ska in imorgon. Motivationen är inte stor, är lite tung i huvudet idag om man säger så.

Det blev en trevlig afton igår. Jag, Lukas och Hannes åt trerätters hemma hos oss. Bruschetta (?) till förrätt, hasselbackspotatis och parmaskinkad inlindad kyckling i asgod sås till huvudrätt och "makalös polkagrisdessert" till efterrätt. Mycket smarrigt. Till detta blev det en hel del filosofiska samtal om livet, pengar, döden osv. Alltid lika kul att filosofera och analysera och jag fick en och annan snilleblixt som jag glömt av idag tyvärr. Sedan blev det lite spel, och sedan gick vi hem till Hannes för att ansluta oss med ett annat gäng. Dom gick dock lika snabbt som dom kom, så det fortsatte att vara vi tre plus Kim. Men det gick bra det med.
Vi var hemma alldeles för sent, klockan var nog fem, och somnade på soffan framför juniorhockeyn.

Kanske därför jag är lite trött och seg idag. Ser fram emot imorgon då hjärncellerna är åter på plats.

Hoppas er sista kväll av 2011 var toppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0