Hur ser det ut?

Fick berättat för mig idag att det förekommer nåt skumt med min blogg, att den ser konstig ut, detta efter att jag ändrade utseende på den igår. Nu har jag försökt trycka på lite knappar i ett försök att fixa problemet. Men det ser normalt ut i min dator i alla fall, förutom att jag inte kan se min profilbild eller texten till den. Så nu behöver jag er hjälp.Hur ser det ut för er?? Är den konstig?


Kanske borde jag byta till blogspot istället, känns som man kan göra mer med bloggen där....

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det ser fortfarande likadant ut. Hos mig iaf.

are från sju hav senARE går in över texten och under där är det en stor vit tom ruta...

Kanske är hos mig det är nåt fel?



Kram!

2012-01-10 @ 17:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0