inte ens en månad kvar!

Goddagens folkens.
Återigen en sen kväll igår, kände att det var lite onödigt att vända dygnet när jag ändå ska kolla på hockeyfinalen inatt som börjar kl 02. Det går ju så mycket spännande på tv på nätterna också, tex Dragons Den, har ni sett det nån gång? Varje gång jag ser det bara jag önskar att jag kunde komma på en uppfinning som kunde göra mig till miljonär. Nånting som alla behöver....men vad? Jag har lagt ner min idé om en ring med larm till polisen (överfallsring!!!) som skulle va asbra att ha typ när man går ensam hem på natten, eller varför inte alltid? Man vet ju aldrig när man blir överfallen!!! Kom på det när jag jobbade på MQ och tänkte att man aldrig skulle kunna ta sig till larmet om det faktiskt kom nån dumming, men om man hade larmet på handen, i en ring......då skulle polisen va där på no time. Jaja, det var aldrig nån som tyckte att detta var nån speciellt bra uppfinning.   

Inatt har jag i alla fall drömt att jag och yster var på Gavin Degraw konserten, så idag längtar jag lite extra. Och det bästa av allt är att jag inte behöver längta så länge till, det är ju minde än en månad kvar Jihooo! Känner för att göra en blandskiva till bilfärden upp....förutsatt att det finns skivspelare i bilen....?? Jag gör det nog oavsett, i helgen får det bli.

Innan jag började skriva detta inlägg hade jag ett syfte med det, men det verkar ha försvunnit.... Återkommer senare om jag kommer på det... Så länge kan ni lyssna på denna vackra sång.




Kommentarer
Postat av: Yster

Det finns skivspelare i bilen. Men jag är kanske lite sugen på att ta bussen...

2012-01-05 @ 18:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0