spännande match

Fungerar inte så bra att försöka vända tillbaka dygnet efter julledigheten, och samtidigt vilja följa juniorkronornas matcher som går assent..... Vaknade kl 12 idag och det är INTE OK. Har inte ens hört klockan ringa.

Men jag ångrar ändå inget. Sicken match det var igår???! Sverige hade hela matchen tyckte jag, men fick ändå inte in pucken, inför tredje perioden låg dom under med 2-0. SEN LÄGGER VIASAT AV!! Otroligt störigt och särskilt när vi fått reda på att Sverige gjort 2-1. Vi kollar på internet resten av matchen och med bara typ en minut kvar gör Sverige 2-2 och vinner sedan på straffar. Glädjen var total.
Nu blir det final, och är det några som fixar det så är det juniorerna för dom är alltid så grymma.

Nu måste jag försöka plugga in de timmar som jag missat när jag sovit bort halva dan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0