Underbart med lördag

Hallojsan
Äntligen är det lördag! Jag hade gjort en liten lista över vad jag skulle göra idag om jag var duktig med plugget igår. På denna stod det:
- Spela tvspel
- Titta på Desperate Housewives
- Läsa en bok
- Fixa här hemma
- Slappna av
Det var när jag läste om motivation i min pluggbok som jag insåg att jag själv behövde det. Och jag måste säga att jag var faktiskt ganska duktig igår, men tiden håller på att rinna ut innan inlämning så jag måste plugga idag ändå.... Längtar så sjukt mycket tills jag jobbar och bara får vara ledig på kvällar och helger med gott samvete!!

Nåja. Kollar på lite skidor nu i alla fall och tänkte plugga lite smått under tiden så får det bli bra.Om jag ligger i nu i två timmar kanske jag får tid till lite soffhäng senare i eftermiddag.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0