vad jobbigt det är att plugga...

....när allt man egentligen vill är att spela detta roliga spel som jag vet ligger och väntar på mig.


Fick det av Lukas i julklapp och blev asglad, funderar nästan på att hoppa över hockeyn ikväll bara för att spela lite, hehe. Men hockeyn har jag ju saknat, så det blir nog inte så. Får hålla ut nån vecka till, sen ska det nog finnas nån timme över till tvspel.

Trodde jag skulle va piggare just nu, började dagen med en frisk promenad med Linda i morse. Men å andra sidan sov jag knappt fem timmar i natt, så det är inte konstigt att jag är lite sömnig. Har bara aldrig känt mig så omotiverad till att plugga, men försöker tänka att detta är de sista uppgifterna jag någonsin kommer göra! Kanske. Vi får väl se om jag kanske pluggar nåt nytt nån annan gång, det vet man ju faktiskt aldrig.

Jaja. Nu är kaffet klart, jag ska slänga i mig det och försöka få fart på min lilla hjärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0