VM GULD

Sicken hockeykväll igår! Var först hemma hos David och kollade LHC som tog en viktig tre-poängare. Gött och kul.
Efter det drog jag och Lukas och köpte lite nödvändigheter till natten: godis, läsk och chips. Mös till det lite här hemma och såg en spännande nattfilm innan det var dags för juniorkronornas vm-final.
Matchen var otroligt spännande och Sverige var överlägsna nästan hela tiden, men först i förlängningen gick pucken in, och glädjen var då total!! JAAAA.

Jag har sagt det förr och säger det igen, juniorerna är alltid så grymma! Den kämparglöden får man sällan se i andra sammanhang. Därför ser jag nästan hellre på junior-VM än vanliga VM.

Tyvärr blev det assent, halv 6 var nog klockan när vi la huvet på kudden. Så jag vaknade först för en timme sedan. Men nu blir det projekt vända-dygnet. Det börjar jag med på söndag.

Men nu till nåt betydligt tråkigare - plugg.

Ha en härlig ledig fredag folkens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0